vrijdag 4 april 2014

Een othopedisch traagschuim kussen, slaapt dat lekker?

Goed slapen, een goede nachtrust is voor mij eerder een goede uitdaging dan iets wat vanzelfsprekend is. Het komt mede door M.E., soms door Fibro-pijntjes en vaak door het slaapsyndroom wat ik heb. Afgewisseld met een volle maan, stress, een hyperactief lichaam, een ander bed, het snurken van mijn lief of een verkeerd kussen. En laat ik nou net over het laatste wat willen vertellen!

Ik ben door MediActive gevraagd of ik een orthopedisch NASA traagschuim kussen wil proberen. Ik ben zo'n beetje vergroeid met mijn oude kussen (ik vertel hier uitgebreid over in het filmpje) en een nieuw kussen uitproberen, daar was ik een beetje huiverig voor. Mede omdat mijn oude kussen écht aan vervangen toe is besloot ik de stap te nemen met mijn oude kussen binnen handbereik.

Benieuwd of een traagschuim kussen wel lekker slaapt? Ik wel en besloot het uitgebreid te testen en mijn bevindingen in een video te gooien. Kijk je mee?

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

4 opmerkingen:

  1. klinkt goed meis! liefs
    leuke video! www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn traagschuimkussen nu ook een paar jaar en ik zou me echt niets anders meer voor kunnen stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AWW bedankt voor het plaatsen van deze leuke en creatieve post! <3
    Ik houd van jouw schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen