maandag 10 februari 2014

Tv item | Hoe is het om te leven met chronische vermoeidheid?



Vandaag was het dan eindelijk zover, mijn bijdrage in de uitzending van Altijd Jong is op tv uitgezonden! Voor wie benieuwd is naar de uitzending, wie graag meer hoort over wat vrijwilligerswerk voor jou als persoon aan toegevoegde waarde heeft. Én voor wie het graag wilt delen.. Lees dan verder!



Jeetje wat is het raar om jezelf terug te zien op tv, bewegend en vooral je stem haha! Het is allemaal voor een goed doel en daarom deel ik ook graag de uitzending met jullie. Voor wie het gemist heeft of het gewoon nog even terug wilt kijken. Het is een geknipte versie, wat inhoud dat het alleen over chronische vermoeidheid zal gaan en dus zonder de andere items is! Wel zo makkelijk ;-)



Hiernaast vertel ik in het extra item, wat hierboven staat en ook (in betere kwaliteit) via deze link te bekijken is en dus is meegenomen tussen de tv items, over vrijwilligerswerk. Ik ben nu al een poosje vrijwilliger bij de ME/CVS stichting Nederland en hier werk ik met veel plezier. Waarom vrijwilligerswerk goed voor je is als je afgekeurd bent of net als ik afgekeurd bent én nog in beroep ben tegen de hoogte van je afkeuringspercentage, dat vertel ik in het extra item!

Doe jij vrijwilligerswerk?

Liefs, 
Linda


6 opmerkingen:

  1. Wat interessant om te lezen en te zien! Ik heb zelf ook bijna 5 jaar met cvs geworsteld en jouw verhaal zou de mijne kunnen zijn. Gelukkig is het bij mij nu over door een intensieve therapie. Heel veel succes met je vrijwilligerswerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel goed om te lezen! ik vind het knap hoe je ermee omgaat! liefs x
    heel veel plezier met je vrijwilligerswerk en veel succes,
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed hoe je er mee omgaat , lijkt me zo vervelend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed om te lezen, en knap hoe je dit hebt geschreven.
    Heel veel succes en plezier met je vrijwilligerswerk.

    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ik ga dit filmpje zeker even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen