dinsdag 24 december 2013

❅ It's The most wonderful time of the year! ❅



The most wonderful time of the year has arrived! Vanavond is het kerst avond en dat betekend dat voor mij het feest al gaat beginnen. YES! Wat heb ik lang uitgekeken naar deze dagen, ik begon begin november al met het kopen van de eerste cadeautjes en mijn kerstboom stond al voordat Sinterklaas het land uit was. Kerstmis, een van de leukste feestdagen van het jaar, juist omdat je ze met familie doorbreng. 

Vanavond is het zo ver, kerstavond staat dan op de stoep en ik heb er zin in! Mijn kerstoutfits zijn geshopt en uitgekozen, de cadeautjes liggen onder de boom en de boodschappen zijn in huis gehaald. Tijd om te ontspannen en te genieten. Persoonlijk vind ik kerst erg speciaal, ik kom uit een hardwerkend gezin en voor mijn gevoel halen wij wat 'quality time' in met de familie. Ouderwets Monopoly spelen, gourmetten, hapjes eten en.. de cadeautjes uitpakken! Wat kerst verder voor mij betekent kan je in The Christmas Tag terug lezen.
Ik wens iedereen onvergetelijke, fijne, liefdevolle kerstdagen toe.
De beste wensen voor het nieuwe jaar, een jaar met vele nieuwe mooie glimmende lepels en mooie lichtpuntjes!

Liefs, Linda



4 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook zo'n zin in!
    Fijne kerstdagen! :-)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne kerstdagen toegewenst!
    Komt vast wel goed met jullie mini kerstman

    X Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerst toegewenst en geniet van je dierbaren om je heen <3

    BeantwoordenVerwijderen