dinsdag 8 oktober 2013

12 oktober | Voorlichtingsmiddag

Aanstaande zaterdag -12 oktober- organiseren verschillende patiënten organisaties een voorlichtingsmiddag over Complementaire Zorg en Pijn. Een middag die interessant & informatie belooft te worden! Zo'n middag is daarnaast heel erg leuk om oude bekenden tegen te komen en nieuwe mensen te ontmoeten. En nu ben ik heel erg benieuwd wie ik daar tegen ga komen!



Gezellig en informatief

Als ME & Fibromyalgie patiënt vind ik het leuk om 'evenementen' in het kader van je gezondheid te bezoeken.
Denk hierbij aan onder andere een symposium, een voorlichtings- ochtend, middag- of avonden of gewoon een informatieve bijeenkomst voor patiënten, familie en partners. Ik vind het vooral fijn om nieuws over medische ontwikkelingen en behandelingen mee te krijgen. En het leukste vind ik nog om nieuwe mensen -schuitgenootjes- te leren kennen, om oude bekenden tegen te komen en mensen die ik via de social media heb leren kennen in het echt tegen te komen. Hieronder vallen menen van Twitter, Facebook en nu ben ik heel erg benieuwd of er ook bloggers van de partij zijn!

Wat praktische informatie over de voorlichtingsmiddag
De ME/CVS-Stichting Nederland -waar ik zelf overigens ook vrijwilliger ben- organiseert samen met de Whiplash Stichting Nederland, de FES (Fibromyalgie Patiënten Vereniging) & de Stichting Pijn-Hoop deze nieuwe voorlichtingsmiddag.
 Thema: Complementaire zorg en pijn
 Locatie: Utrecht
 Programma duurt van 12.30 tot 16.30
 Lid van een van de bovenstaande patiënten organisaties? Dan is toegang gratis.
✻ Voor overige belangstellenden €10,-
 Er zij in totaal 2 rondes waarin je per ronde één presentatie bij kan wonen.
 Sprekers: ✻ Presentatie over Acupunctuur door mw. I. van den Berg.
                   ✻ Presentatie over Homeopathie door mw. R. de Gans.
                   ✻ Presentatie over de orthomoleculaire geneeskunde door de heer dr P. van Meerendonk.
                   ✻Presentatie over Osteopathie door de heer T. Nijveld. 

Meer informatie vind je op de website van de ME/CVS Stichting.


Ik ben erg benieuwd welke bloggers er van de partij zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten