maandag 27 februari 2012

Liebster Award

Ik werd aangenaam verrast door Gea ze gaf mij de Liebster Award. Wat een onwijs mooi compliment! Dank je wel!
En voor iedereen die dit niet kent een kleine uitleg.

De Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen formeel awardproces of een comité voor de Liebster, maar je krijgt hem van een andere blogger die vindt dat jouw blog extra aandacht verdient. De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award krijgt, geef je hem door aan 5 andere blogs.




Helena Slager: Mijn eerste Liebster Award gaat naar haar. Ze is pas net begonnen met bloggen, maar zeker het lezen waard! Het herkenningsgehalte is hoog. En wil haar blog via deze weg onder de aandacht brengen.

Norma Groenewegen: Deze dame wil ik graag eens in het zonnetje zetten. Heeft zelf meerdere onzichtbare ziektes, en knokt keihard voor alle ME'ers om de ziekte een gezicht te geven en patiënten een stem. Mede door haar doorzettingsvermogen en ook omdat ze ondanks alles de leuke dingen in het leven blijft zien wil ik haar verrassen met de Liebster Award.

Tineke Veenstra: Eigenaresse van het initiatief www.onzichtbaarziek.nl Ik had wel verwacht dat Tineke veel meer volgers zou hebben, maar nee dus. En daarom geef ik haar een Liebster  Award omdat ik veel bewondering heb voor haar en haar werk.

Sofie: Om in het thema ME en omgaan met een ziekte te blijven wil ik ook deze blogger onder de aandacht brengen. Iemand die op een positieve manier het leven met ME beschrijft.

En onder het mom van "less is more", hou ik het even bij deze 4.
Nummer 5 zal zich vanzelf aandienen.

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een verrassing dat ik van jou deze award krijg, heel leuk!! Proficiat met de jouwe ;-)
    Ik ga een der dagen dus ook de award doorgeven!
    Bedankt!!
    Groetjes,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen